niedziela, 10 sierpnia 2014

Początek "ciężkiej" pracy!

Witajcie moi początkujący czytelnicy!
Jak możecie domyślać się po tytule i nazwie bloga, będę w nim zamieszczać moje "opowiadania" na temat par w Hetalii podczas szkoły. Oczywiście wiem, że nie dla każdego wszystkie paringi się spodobają, ale mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. 
Paringi jakie będą tu zamieszczone:
1. Dania x Norwegia
2.  Hiszpania x Włochy Południowe (Romano)
3. Litwa x Polska
4. Prusy x Austria
5. Francja x Kanada
6. Rosja x Chiny
7. Ameryka x Anglia
8. Szwecja x Finlandia
9. Niemcy x Włochy Północne (Feliciano)
10. Szwajcaria x Liechtenstain
Jak mogliście zauważyć, większość par stanowi dwóch mężczyzn. Jeśli spodoba wam się to co piszę, proszę o jakiś znak, ponieważ szybko się zniechęcam. Jednak Gakuen to coś co nigdy mi się nie nudzi i interesuję się tym bardziej od ponad roku. Mam nadzieję, że trafię w wasz gust i będzie mi się miło pracowało, zapraszam do czytania! 

1 komentarz:

  1. Pary jak najbardziej mi pasują, lecz tylko dwa nie moje gusta.... Czemu Feliks nie może być z Gilbertem?! A Elka ma swego Austriaka!

    OdpowiedzUsuń